вівторок, 1 квітня 2025 р.

Цікаві книги для підприємців…

Пропонуємо Вам добірку книг, які потрібно прочитати керівнику і які можуть допомогти правильно приймати рішення та рухатись до цілей. Низка книг, якими зачитуються бізнесмени світового рівня й початківці. Проєкти запускаються, розробки з’являються, компанії зростають – і все це відбувається щоденно. Та як всім цим керувати знають лише досвідчені управлінці, більшість з яких і стає авторами подібних кращих книг по бізнесу.

Браун Б. Дари недосконалості = The Gifts / Б. Браун. - Харків : Кн. клуб «Клуб сімейн. дозвілля», 2017. – 208 с.

У книзі Браун приходить до висновку, що щасливими робить не досягнення ідеалу, а прийняття своєї недосконалості. Вона використовує свій характерний стиль оповідання та вміння поєднувати науку з цікавими історіями, що зробило книгу бестселером за версією The New York Times. Книга ставить питання про те, що заважає людям почуватися щасливими. Браун відзначає, що часто люди вірять, що щастя доступне лише досконалим особистостям, тоді як вони вважають себе недостатньо успішними або привабливими. Але вона запевняє, що стати щасливим легко – потрібно просто прийняти свої недоліки і вразливість. Книга розкриває значення сміливості, співчуття і душевної близькості як дарів недосконалості, які допомагають відчути себе самодостатніми та щасливими. «Дари недосконалості» надає читачам 10 головних дороговказів до щиросердного життя та допомагає зрозуміти та полюбити себе таким, якими ми є. 

Кові С. 7 звичок надзвичайно ефективних людей : потуж. інструменти розвитку особистості / С. Кові ; [пер. з англ. О. Любенко]. - 2-ге вид., стер. - Харків : Кн. клуб «Клуб сімейн. дозвілля"», 2015. – 384 с.

У цьому надзвичайно інформативному посібнику ви дізнаєтесь такі лайфхаки, які назавжди змінять ваше життя та підвищать його якість. Книжка ділиться на 4 частини, в яких автор не тільки розмістив 7 порад, а й розповідає про те, як ефективніше інтегрувати їх у ваше життя задля того, аби вони працювали на повну.

Найвпливовіша бізнес-книга двадцятого століття, яка змінила життя президентів і генеральних директорів, викладачів і батьків – мільйони людей різного віку та професій. Ця книжка – світовий супербестселер, праця №1 у темі росту особистості! Вона позитивно вплинула на життя мільйонів людей в усьому світі, серед яких Білл Клінтон, Ларрі Кінг, Стівен Форбс!

Менсон М. Витончене мистецтво забивати на все: нестандартний підхід до проблем / М. Менсон ; пер. з англ. А. Ящук. – 6-те вид. – Київ : Наш Формат, 2023. – 160 с.

Ми живемо в культурі, зацикленій на занадто оптимістичних очікуваннях. Із самого дитинства нам нав’язують нереалістичні ідеали, яких ми прагнемо досягти попри все: лише найвищі оцінки, досконала зовнішність, надсучасні ґаджети, найкрутіша робота, тільки екзотичні подорожі й не менш яскраві світлини в соцмережах. Постійно женучись за успіхом і щастям, ми намагаємося уникати будь-якого негативу. Однак негативний досвід, як переконує Марк Менсон, надзвичайно цінний: він звільняє нас від міражу щастя.

Кіосакі Р.  Багатий тато, Бідний тато : чого вчать дітей багаті батьки - і не вчать бідні / Р. Кіосакі, Ш. Лечтер. – Київ : [б. в.], 2007. – 256 с.

Головна причина того, що люди мають фінансову кризу, полягає у тому, що вони витратили роки на навчання у школі, але так нічого й не дізналися про гроші... В результаті люди вчаться працювати заради грошей, але ніколи не вчаться тому, як змусити гроші працювати на нього.

Гілл Н. Думай і багатій = The think and grow rich / Н. Гілл ; [пер. з анг. М. Сахно]. – Харків : Кн. клуб «Клуб сімейн. дозвілля», 2022. – 256 с.

Чи вважаєте ви себе достатньо успішним? Чи можливо взагалі почуватися достатньо успішним у сучасному світі, і що ми можемо зробити, аби не лише досягти вершини, а й розпочати впевнену подорож до наступної?  У кожного із нас своя мета. Наполеон Гілл, автор цієї книги, впевнений, що існує універсальний рецепт успішного життя. Він протягом двадцяти років вивчав біографії відомих людей — бізнесменів, політиків та вчених – задля того, щоб вивести цю формулу. У книзі ви знайдете не лише інсайти із життя Томаса Едісона, Генрі Форда та інших, а й влучно підсумовані висновки та правила, перевірені власним досвідом.

Коллінз Д. Від хорошого до величного. Чому одні компанії прориваються, а інші - ні : Good to Greate. Why Some Companies Make the Leap... and Others Don’t / Д. Коллінз ; пер. з англ. О. Савчин. – Київ : Наш формат, 2017. – 368 с.

У цій книжці Джим Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п’ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти настільки високу планку? Джим Коллінз вивів формулу – дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки.

Кім Ч. Стратегія блакитного океану : як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції / Ч. Кім, Р. Моборн ; [пер. з англ. І. Андрущенка]. – Оновл. вид. – Харків : Кн. клуб «Клуб сімейн. дозвілля», 2019. – 270 с.

«Стратегія Блакитного Океану» – одна з найвідоміших книг зі стратегічного планування останніх десятиріч. За 10 років із часу виходу з друку не полишала Топ-10 бізнес-видань на Amazon, стала бестселером на п’яти континентах, перекладена більш ніж 40 мовами та розійшлася накладом у 3,5 мільйона примірників. Викладені в ній ідеї довели свою ефективність не лише в бізнесі, але й у діяльності некомерційних організацій, державному секторі, виконавчій владі та навіть у мистецтві. Це нове й розширене видання доповнено досвідом практичного застосування стратегії, рекомендаціями з перетворення досягнень на постійний процес оновлення та аналізом найпоширеніших пасток, які чекають на шляху до створення комерційно переконливого блакитного океану. Бізнес без конкуренції – це реальність! Суперництво існує лише там, де в червоному океані кривавої боротьби за споживача під агресивними гаслами «захопити», «змусити» чи «витіснити» компанії змагаються за право вивести на ринок черговий звичний товар у новій обгортці. Але, щоб створити справді успішний бізнес, необхідно запропонувати щось особливе! Слід вийти на широкий простір блакитного океану – вільний від конкуренції ринок новаторських пропозицій. Ця книга, що стала справжньою філософією успіху, пропонує створити нову бізнес-модель за 150 стратегічних кроків, уже пройдених автогігантом Ford, фітнес-компанією Curves, виробником побутової техніки Philips, магазином цифрової музики iTunes, цирком Du Soleil та тисячами інших лідерів ринку.

Тіль П. Від нуля до одиниці : нотатки про стартапи, або як створити майбутнє / П. Тіль ; упоряд. Б. Мастерс ; пер. з англ. Р. Обухіва. - 4-те вид. – Київ : Наш Формат, 2017. – 232 с.

 Це курс лекцій Пітера Тіля Computer Science 183: Startup, який він прочитав у 2012 році студентам Стенфордського університету. Обговорення ідей і досвіду викладача як успішного підприємця й інвестора вийшло за межі університетського кампусу – на сторінки видання New York Times. Блейк Мастерс, один із найнаполегливіших слухачів курсу, упорядкував нотатки з лекцій і розмістив їх онлайн – текст став сенсацією в інтернеті. Згодом Пітер Тіль вирішив видати напрацювання окремою книжкою, і Блейк Мастерс став її упорядником. У 2014 році видання очолило рейтинги The New York Times, здобувши визнання ділових кіл і масової аудиторії.

Немає коментарів:

Дописати коментар